السبت، 7 يوليو 2012

تخاريف 5

أمومة وحنان

الأمومة عند القرود 


الأمومة عند المرأة 





هناك 60 تعليقًا:

Hanan Elshafey يقول...

نيهاهاهاهاهاها
انا اسمي مكتووووووب
بتجيب في سيرتي ليه يااااااااا

Hanan Elshafey يقول...

اول تعليق

Hanan Elshafey يقول...

لما اكتب تعليقات كتير بقى

Hanan Elshafey يقول...

فاكر انت الاحتلال اللي كنا بنعمله زمان

Hanan Elshafey يقول...

وانك تكون اول تعليق عند حد
ياااااااه ايااااااام

الازهرى يقول...

دا اسم القرده سعادتك

Hanan Elshafey يقول...

اما نعملوا احتلال بقى

الازهرى يقول...

ومفيش احتلال

بره
بره

هنرش ميه

العبوا عند بيتكم منك لها له

Hanan Elshafey يقول...

هييييييييييييييييه
احتلاااااااااااااااااااال

الازهرى يقول...

أيام الاحتلال ؟؟

ودى حاجة تتنسى برضه
كانت أيام جميلة

يارب كل اللى كانوا موجودين فيها يرجعوا

Hanan Elshafey يقول...

بيقولك اسم القردة ياحنان


أوسامة
انت عارف هعمل فيك ايه

الازهرى يقول...

هات يا ابنى العصاية

خلينا نهش العيال دى من هنا

Hanan Elshafey يقول...

مش بره بقى
ان كان عاجبك
مش عاجبك
طلعني بالعافية
وريني

الازهرى يقول...

أيوه كده

كان ازم العين الحمرا يعنى علشان تمشوا

Hanan Elshafey يقول...

ققال عصاية قال
احنا مبنتهددش

Hanan Elshafey يقول...

بعينك اني امشي
بعيييييييييييييييييييييينك

Hanan Elshafey يقول...

,h]d ;;lhk jugdr

Hanan Elshafey يقول...

نترجم؟

Hanan Elshafey يقول...

نترجم

Hanan Elshafey يقول...

من تعليقين فاتوا كتبت كومنت

Hanan Elshafey يقول...

قوم ايه
الكي بورد كانت بالانجليش

Hanan Elshafey يقول...

وانا كنت عايزة اكتب
,h]d llhk jugdr

Hanan Elshafey يقول...

فطلعت بالانجليزي بقىيا مرسي

Hanan Elshafey يقول...

بلاش سيرة مرسي الا انا مخنوقة منها

Hanan Elshafey يقول...

المهم اني كنت عايزة اكتب
ادي كمان تعليق

Hanan Elshafey يقول...

وكتبتها بقى

Hanan Elshafey يقول...

وتقريبا جه يطردني قام اختفى في طروف غامضة

الازهرى يقول...

هات يا ابنى

مية نار
ولا نابالم
ولا أى نيلة

خلينا نخلص من الناس دى

Hanan Elshafey يقول...

نابالم
على ذكر النابالم
في كيميائي فاشل اعرفه
مبيعرف يحضره
بوااااااااااهاهاههاهاهاها

Hanan Elshafey يقول...

بيزهق بسرعة يا عيني

Hanan Elshafey يقول...

دول يادوب تلاتين كومنت

Hanan Elshafey يقول...

بقوا واحد وتلاتين يعني

الازهرى يقول...

ما بلااااااش

بدل ما اجربه عليكى


ونرجع نزعل

Hanan Elshafey يقول...

تجرب ايه؟؟؟

Hanan Elshafey يقول...

الاحتلال؟

Hanan Elshafey يقول...

ولا النابالم؟

Hanan Elshafey يقول...

اهو سكت

Hanan Elshafey يقول...

اتكلم يابني
مش هعمل فيك حاجة
اديتلك الامان

Hanan Elshafey يقول...

مفيش بردك؟

Hanan Elshafey يقول...

مفروض ازهق انا وابطل أ كومنت بقى؟

الازهرى يقول...

النابالم طبعا

اسمها برضه
مش بردك

Hanan Elshafey يقول...

اسمها برضه
واسمها بردك
الاتنين غير بعض

Hanan Elshafey يقول...

وجرب براحتك
نفسي حد يتشجع ويعملها

Hanan Elshafey يقول...

أحمد اللي هيعمل الفطار
يبقى هناكل أكل كويس ^_^

Hanan Elshafey يقول...

الجو حر

Hanan Elshafey يقول...

نعلق عالبوست بقى

الازهرى يقول...

ماااااااااااااااشى

اول لقاء مدونين وهاجيب معايا عينه واوريككى شغال ولا لأ

Hanan Elshafey يقول...

معادش في ماماهات ولا باباهات في الزمن ده يابني
الجيل القادم ابوه وامه النت

Hanan Elshafey يقول...

هات عينه ياخويا احنا هنخاف
بس اوعى يولع في ايدك وانت جاي

Hanan Elshafey يقول...

بتتأخر في الرد عالتعليقات
مفيش اهتمام بزوار مدونتك ليه
؟
ها
؟
ليه
؟؟

الازهرى يقول...

اللى باباه ومامته النت أكيد مش نافع
وخايب
وهيطلع جيل عبيط

الازهرى يقول...

هأجيب عينه

وعينة نضيفة كمان

وبكرة تشوفى

مصطفى سيف الدين يقول...

طيب انت و مهدور دمك
انا جاي هنا علشان اعضد من موقفك و اقولك لو حد حاول يقتلك متناديش عليا

الازهرى يقول...

درش

يا حبيبي مش هأنادى عليك اساسا

أنا كفيل بيهم

وخليك إنت للكبيرة

كريمة سندي يقول...

والله انا اعترض على الصورة التانية اشد الاعتراض في صور أحلى من كدا بكتير المهم الفكرة وصلت .. حوار شيق قراته هنا

MaNoOoSh يقول...

اولا انا مبسوطة جدا ان واحدة من عضوات الجمعية عملتلك احتلال فى التعليقات وانت يا عيني لا حول لك ولا قوة


وابقى خلي النابالم ينفعك بقى


ثانيا.. انت مش شايف الامومة المدفونة في الصورة التانية
انت ساعات بتلاقى جوهرة فى الطين.. لازم تشيل الطين من عليها علشان تشوفها

مثلا انت كنت تعرف ان النونو لما بيجيله مغص بيحب النومة دي؟؟ هه؟؟ هه؟؟

مش قلتلك انت ظالم الستات كدا دايما يا متهور

وبردو ابقى خلي النابالم ينفعك

شمس النهار يقول...

مالك انت ومال حنان
:))

حلال فيك الاحتلال اللي عملته فيك
حنان
ايوة كده ياغالية
احتلي والعبي زي ماانتي عايزة
:))

ابراهيم رزق يقول...

ايه يا بنى
انت التعليقات عندك حصلها غزو

يا ريت تحررها
هههههههههههه
تحيلتى

Hanan Elshafey يقول...

ايون كده شجعوني
شموسة
ده انا هحتل احتلال
من هنا ورايح كل بوست احتلال
ويبقى يوريني شطارته بقى
نيهاهاهاهاههاهاهاهاي
وبعدين لو جاب نابالم..انا صاحبي الشتا يعني ^_^

عمرو يسرى يقول...

الحمد لله انا جيت بعد الخناقه ازهرى انت لسه عايش