الأحد، 9 سبتمبر 2012

حالات




حالتى وأنا مسافر 




وأنا فى اسكندرية 




لما روحت البيت 



هناك 12 تعليقًا:

رحاب صالح يقول...

هههههههههههههه
حلوة كتير
عموما يا رب تكون انبستط كتير وان شاء الله نشوفك قريب

هناء محمود يقول...

حلوة الصور معبرة حمدالله على السلامة

حنين محمد يقول...

صباح الغاردينيا
ههههههههههه
الحمدلله على سلامتك
وطيب حالتك دلوقتي شكلها ايه :)
<<< بتتخيل هههههه"
؛؛
؛
لروحك عبق الغاردينيا
كانت هنا
reemaas

فاتيما يقول...

بذمتك دا كان منظرك لما روحت ؟؟؟

انتا كدا ومن واحنا ف الميكروبااااظ
اول ما الراجل حط المفتاح ف الكونتاكت
روحت انتا خخخخخخخخخخخ علطول

:)


حلوة صورة الحصان
شبه الحصان حصنصن بتاعى
اللى عاكسته وعاكسنى عند القلعة
بس حصانى كان بيتغدى ومش فاضى
يحب فيا شوية
:)


كل خروجة وانتا طيب

:)

صباح الفل

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

ههههههههههههه

حمدا لله ع السلامة
لولا

الازهرى يقول...

رحاب

الحمد كان يوم رائع

ومستنى موضوع نتقابل ده

الازهرى يقول...

أم بوبة

مختفية من زمان ليه ؟؟؟؟

الله يسلمك

الازهرى يقول...

ريماس

دلوقتى حاجة قمة فى الكسل

بس فى نفس الوقت راجع لاشغل علشان أرتب كل الدنيا اللى اتخلبطت وأنا مسافر

صباح بلا حدود

الازهرى يقول...

فاتيما

إنتى بالذات تسكتى خاااااااااااالص

المرة دى الآية كانت مقلوبة

انا كنت صاحى أغلب الطريق
بينما إنتى كنتى ميتة مش نايمة

إحنا كنا بنصحيكى بصعوبة لدرجة إننا فكرنا نسيبك فى العربي وننزل ونريح دماغنا

لالالالالالالالا
حصانى أحلى كتير طبعا

صباحك ثكر

الازهرى يقول...

لولا

الله يسلمك يا رب

فاتيما يقول...



نعممممممممم


هيا وصلت لإنك تسيحلى
ف عموم البلوجر وتطلع أسرار
سفرياتنا برا ... وع الملأ كدهون


مين اللى نام
دنا كنت مصحصحة .. لما تنجح
:وش مطلع لسانه)


انا نمت عشان اريحكم منى
اكشمن نوم الظالم عبادة ..

طب المرة الجاية صحيان
وهصحيك انتا كمان
وطول السكة رغى وصداع وعكننة
هه


رجالة مبيتمرش فيها
يا ساااااااااتر



أسيح ع المصاصات بقى
ولا خلينى مؤدبة
ومقولش انك قلبتنى ف كل ما املك
من خميرة .. ؟!!!


انا هسكت اهو

بس خلاص

:)))

رحاب صالح يقول...

والله يا اسامة
انا نفسي متغاظة من نفسي
نفسي بجد اقعد مع نفسي شوية
نفسي ف رحاب
نفسي تكلمني
نفسي تحبني
نفسي تهتم بيا
نفسي تبتسم ليا
انا بجد حاسة اني بدور ف دايرة مغلقة بتضيق عليا كل شوية وكل ما احس اني هطلع منها بلاقيني بدخلها تاني وبتضيق اكتر عليا
والله بجد نفسي اخرج اتكلم مع حد
بس فعلا الشغل ضاغطني جدا طول اليوم من تمانية لثلاثة وطبعا مفيش اجازات حاليا بس لما الشغل يكون خفيف صدقني هيكون في يوم من اوله لاخره ف القاهرة وعلي حسابي اووووك...؟؟؟