السبت، 8 سبتمبر 2012

عودة من جديد



رجعت لكم يا بشر

هناك 26 تعليقًا:

مصطفى سيف الدين يقول...

حمد الله بالسلامة

SHARKawi يقول...

حمدالله على سلامة الوصول .
نورت الدنيا كلها دا أكيد .
ونورت هنا أكيد برضة داأكيد .

تحياتي

شمس النهار يقول...

خير ليه كده بس
انت خلاص قررت تنتحر:)

حنين محمد يقول...

مساء الغاردينيا
الف الحمدلله على السلامة
:(
بس ليع جاي بالمسدس
وقطة كمان حرام عليك"
؛؛
؛
لروحك عبق الغاردينيا
كانت هنا
Reemaas

مدونة رحلة حياه يقول...

السلام عليكم
اخيراااااااااااااااااااااااا
منور الكون

فاتيما يقول...

طب لو جدع دوس ع الزناد

أستنى لأ متدوسشى
انا اللى هدوس بقى
هه


:)

الف حمدلله ع السلامة
واضرب الالف ف ألف زيهم

رحاب صالح يقول...

يعني بذمتك يهون عليكي ازهري يا فاتيما تقوليله دوس ....
خليني انا اللي ادوس
اصل انا نفسي اقتل اي حد الايام دي ويا سلام لو كان راجل
هههههههههه
حمد الله بالسلامة يا اسامة

لحظة تأمل يقول...

حمدلله على السلامة :)

انا كمان بقالى كتير مزرتش هنا .. حمدلله على سلامتى :)

عاشقه الرومانسيه يقول...

كلهم بيتعاركوا على المسدس
والنيعمه ابدا الطلعه دى بتاعتى
سيبونى علييييييييييييييه

Unknown يقول...

عاودون أحمد P:

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

حمداً لله على السلامة

لولا

الازهرى يقول...

مصطفى سيف الدين

الله يسلمك يا كبير

الازهرى يقول...

شرقاوى

إنت الل ىمنور هنا وهناك
وكل حتة فى العالم
ومنها قلبى طبعا

الازهرى يقول...

شموسة

اتفرجى على بقيت التعليققات وإنت تعرفى إن أحسن حاجة

إنه يكون بيدى لا بيد عمرو

الازهرى يقول...

ريماس

ما هو انا القطة المسكينة دى

واتفرجى على باقى التعليقات وإنتى تعرفى

الازهرى يقول...

محمد متولى

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

دا نورك يا كبير

الازهرى يقول...

فاتيما

امممممممم
بقى كده
ماشى
ممنوعة من الشيكولاتة لمدة يومين

وبعدها ممكن تجيبى لى شيكولاتة براحتك

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

الازهرى يقول...

رحاب

انضميتى للجمعية ؟؟؟؟

يبقى تستاهلى اللى يجرالك

وقد أعذر من أنذر

الازهرى يقول...

لحظة تأمل

االله يسلمك

ونفسى أفهم بتغطسى فين وليه ؟؟؟؟

ربنا يجعلها آخر مرة

الازهرى يقول...

عاشقة الرومانسية


يلا

هى هتيجى عليكى

كل اللى نفسه يقولى وأنا أجيب له مسدس مخصوص

الازهرى يقول...

أنجى

لأ
اسمها

عود أحمد


الله يخربيتك يا مبارك إنت ونظام التعليم بتاعك P:

الازهرى يقول...

لولا

الله يسلمك

أخبارك إيه ؟؟؟؟

حفيدة عرابى يقول...

خفت أنا بقى ..يامامى

Foxology يقول...

حمد الله على السلامة يا أزهرى

الازهرى يقول...

حفيدة عرابى



خفتى منهن ولا منى ؟؟؟؟

الازهرى يقول...

فوكس

تسلم يا حبيب قلبى