الجمعة، 2 مايو 2014

طفل أنا





أنا طفل 
عشت حياتى طفل 
وهأفضل كده بإذن الله 
اللى عاجبه كده أهلا بيه فى حياتى 
واللى مش عاجبه برضه أهلا بيه فى حياتى 
بس بلاش يعمل حسابه إنى هأتغير عن كده

هناك 7 تعليقات:

ستيتة يقول...

اسمها انا عيل
طب وهو حد يطول يصاحب عيل؟

الازهرى يقول...

تصدقى فاتتنى دى

المرة الجاية لما أحذرهم هأبقى أكتبها

أنا عيل
أنا عيل
أنا عيل
أنا عيل
أنا عيل
أنا عيل
أنا عيل
أنا عيل
أنا عيل
أنا عيل



واللى مش عاجبه البحر واصع

الازهرى يقول...

آه
فى ناس ربنا يهديها شايفينه غلط

غير معرف يقول...

بجد دى نعمة من ربنا أيوة أنك مهما تكبر بردو تحس أنك عيل .
أحساس جميل ياعيل ههههه وربنا يديم عليك الصحة وراحة البال.

مصطفى سيف الدين يقول...

واحنا بنحبك يا عيل :)

sony2000 يقول...

كدا احسن

Foxology يقول...

أهم شئ في الطفولة : البراءة .. ولكن من وجهة نظرك تعتقد أن البراءة تصلح للتعامل هذه الأيام مع باقي بني آدم ؟؟

تحياتي